Olisi siis aika kisailla! Aiheena on lähettää minulle kuva mitä omaperäisimmästä lumiukosta ja toteutus on vapaa. Se voi olla simskuva, piirretty, oikea lumiukko, muokattu tai vaikkapa täytekakku. Tyyli on vapaa ja käyttäkää mielikuvitustanne! Palkintona on maine ja kunnia saa päättää peleistä joita listaan tähän, niin voittaja valitsee yhden mistä minä teen videon ja postaan sen tänne. Puhun siinä ihan oikealla äänellä ja feilaan tai pelaan todella hyvin. Kisakuvia saa lähettää 19.12. (oltava viimeistään lähetettynä kello 15.00) asti ja tulokset julkaistaan 20.12. Video julkaistaan jouluaattona(se ei silti kata koko luukkua). 

Lähetä kilpailukuvasi osoitteeseen [email protected] ja muista ilmoittaa viestissäsi nimimerkkisi! Jos osallistujia on vain yksi tai nolla niin videota ei tule. 

Lista peleistä joita voin pelata:
Little Big Planet (olen surkea siinä, joten jos naurat toisten feilauksille nii tämä on kai hyvä vaihtoehto)
Super Mario Bros (se alkuperäinen tai uusintaversio. riippuu. en ole niin surkea siinä kuin LBP mutta kuitenkin)
MySimsAgents (olen tässä hyvä ja tässä siis ratkotaan mysteerejä tuttujen MySims hahmojen kanssa)
Mario kart Wii(olen ihan hyvä siinä, mutta en tiedä miten onnistuu yhdellä kädellä .-D)

Tuossa ovat vaihtoehdot. Eli nyt osallistumaan!